• Imprimeix

I Jornada de Publicitat i Seguretat Viària (2/6/2003)

I Jornada de Publicitat i Seguretat Viària

El Servei Català de Trànsit (SCT) va organitzar el 2 de juny de 2003 la I Jornada de Publicitat i Seguretat Viària a nivell internacional amb la voluntat que la trobada d’experts servís com a orientació en el repte de modificar actituds i comportaments per tal d’aconseguir una conducció segura.

La jornada va comptar amb la participació d’experts del mateix SCT, de la Dirección General de Tráfico (DGT), d’agències publicitàries de prestigi internacional que han produït campanyes en matèria de trànsit, d’especialistes en seguretat viària procedents del món acadèmic i de representants de les diferents administracions competents en la matèria de Gran Bretanya, Holanda i França.

L’objectiu era generar, entre tots, un intercanvi de punts de vista respecte la publicitat al servei de la seguretat viària.

Data d'actualització:  10.08.2010